Pracuj w Covebo jako Payroll Specialist
Dołącz do Naszego Zespołu w Agencji Zatrudnienia o międzynarodowej renomie!
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ponad 20-letniej historii na polskim rynku, specjalizującą się w dostarczaniu pracowników tymczasowych do Holandii. Nasza codzienna praca opiera się na elastyczności, wsparciu i ambicjach, które stanowią nieodłączną część DNA naszych pracowników.
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego Payroll Specialist, który będzie kluczowym partnerem naszej firmy i dopełni nasz zespół HR swoją energią i zaangażowaniem w procesy kadrowe. Jeśli w pracy cenisz sobie skrupulatność, samodzielność, poszukujesz długotrwałego i stabilnego zatrudnienia, to ta oferta jest dla Ciebie!
Stawka: 5300 – 6100zł brutto/ msc
Opis stanowiska:
- Prowadzenie kompleksowej obsługi dokumentacji kadrowo-płacowej, obejmującej m.in. rejestry umów, szkoleń oraz badań pracowniczych.
- Skrupulatne zarządzanie danymi personalnymi pracowników.
- Naliczanie i terminowa wypłata wynagrodzeń.
- Efektywna obsługa programu kadrowo-płacowego (preferowany Sage Symfonia).
- Obsługa portalu wewnętrznego, umożliwiającego pracownikom dostęp do istotnych informacji kadrowych.
- Wystawianie bieżących zaświadczeń na potrzeby pracowników.
- Zapewnienie rzetelnej sprawozdawczości kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie dokumentacji dla GUS.
- Koordynacja i aktywny kontakt z dostawcami oraz partnerami biznesowymi w obszarze usług zewnętrznych.
- Bieżąca aktualizacja dokumentacji wewnętrznej.
- Precyzyjne przygotowywanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych na potrzeby zarządu.
- Obsługa kadrowo-płacowa spółek zależnych.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty poświadczające posiadanie kwalifikacji zawodowych z zakresu kadr i płac
- Praktyczna i aktualna wiedza z zakresu Prawa Pracy oraz kadr i płac
- Znajomość i umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (preferowany Płatnik, Symfonia)
- Umiejętność obsługi MS Office (głównie Excel)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki
- Samodzielność i skrupulatność w działaniu
- Terminowość i odpowiedzialność
Atutem będzie:
- Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
- Doświadczenie w miękkim HR/chęć rozwoju zawodowego w tym obszarze
- Czerpanie radości z pracy w żywiołowym zespole.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Stabilne zatrudnienie w organizacji z 20-letnim doświadczeniem na rynku
- Elastyczne godziny pracy – work-life balance jest dla nas niezwykle ważny
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (po okresie próbnym)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Udział w procesie onboardingu
- Pełne wdrożenie na stanowisku pracy oraz odpowiednie narzędzia do pracy (laptop, telefon)
- Podnoszenie kwalifikacji/szkolenia
- Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju i awansu
- Szereg benefitów: wyjazdy integracyjne, system kafeteryjny MyBenefit, pakiet medyczny Luxmed, firmowe eventy, prezenty
Aplikuj na stronie KARIERA – dołącz do nas i bądź częścią zespołu, gdzie Twoje umiejętności w dziedzinie kadr zostaną docenione, a Ty będziesz miał/a szansę rozwijać się w dynamicznym środowisku pracy!