2 min6 marca 2024

Pracuj w Covebo jako Payroll Specialist

Dołącz do Naszego Zespołu w Agencji Zatrudnienia o międzynarodowej renomie!

Jesteśmy agencją zatrudnienia o ponad 20-letniej historii na polskim rynku, specjalizującą się w dostarczaniu pracowników tymczasowych do Holandii. Nasza codzienna praca opiera się na elastyczności, wsparciu i ambicjach, które stanowią nieodłączną część DNA naszych pracowników.

Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego Payroll Specialist, który będzie kluczowym partnerem naszej firmy i dopełni nasz zespół HR swoją energią i zaangażowaniem w procesy kadrowe. Jeśli w pracy cenisz sobie skrupulatność, samodzielność, poszukujesz długotrwałego i stabilnego zatrudnienia, to ta oferta jest dla Ciebie!

Stawka: 5300 – 6100zł brutto/ msc

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie kompleksowej obsługi dokumentacji kadrowo-płacowej, obejmującej m.in. rejestry umów, szkoleń oraz badań pracowniczych.
  • Skrupulatne zarządzanie danymi personalnymi pracowników.
  • Naliczanie i terminowa wypłata wynagrodzeń.
  • Efektywna obsługa programu kadrowo-płacowego (preferowany Sage Symfonia).
  • Obsługa portalu wewnętrznego, umożliwiającego pracownikom dostęp do istotnych informacji kadrowych.
  • Wystawianie bieżących zaświadczeń na potrzeby pracowników.
  • Zapewnienie rzetelnej sprawozdawczości kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie dokumentacji dla GUS.
  • Koordynacja i aktywny kontakt z dostawcami oraz partnerami biznesowymi w obszarze usług zewnętrznych.
  • Bieżąca aktualizacja dokumentacji wewnętrznej.
  • Precyzyjne przygotowywanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych na potrzeby zarządu.
  • Obsługa kadrowo-płacowa spółek zależnych.

 

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty poświadczające posiadanie kwalifikacji zawodowych z zakresu kadr i płac
  • Praktyczna i aktualna wiedza z zakresu Prawa Pracy oraz kadr i płac
  • Znajomość i umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (preferowany Płatnik, Symfonia)
  • Umiejętność obsługi MS Office (głównie Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Samodzielność i skrupulatność w działaniu
  • Terminowość i odpowiedzialność

 

Atutem będzie:

  • Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • Doświadczenie w miękkim HR/chęć rozwoju zawodowego w tym obszarze
  • Czerpanie radości z pracy w żywiołowym zespole.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie w organizacji z 20-letnim doświadczeniem na rynku
  • Elastyczne godziny pracy – work-life balance jest dla nas niezwykle ważny
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (po okresie próbnym)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Udział w procesie onboardingu
  • Pełne wdrożenie na stanowisku pracy oraz odpowiednie narzędzia do pracy (laptop, telefon)
  • Podnoszenie kwalifikacji/szkolenia
  • Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju i awansu
  • Szereg benefitów: wyjazdy integracyjne, system kafeteryjny MyBenefit, pakiet medyczny Luxmed, firmowe eventy, prezenty

 

Aplikuj na stronie KARIERA – dołącz do nas i bądź częścią zespołu, gdzie Twoje umiejętności w dziedzinie kadr zostaną docenione, a Ty będziesz miał/a szansę rozwijać się w dynamicznym środowisku pracy!