Historia COVEBO Work Office
Już od 15 lat pomagamy tysiącom Polaków zrealizować ich plany - poznaj nas!Stały rozwój organizacji jest dla nas kluczową kwestią. Dzięki temu z każdym dniem możemy lepiej spełniać Wasze oczekiwania, względem Agencji. Na rynku polskim działamy od 15 lat dziś, dla lepszego poznania, chcieliśmy przybliżyć Wam naszą historię.
Rok 2001 był kluczowy dla Covebo Uitzendgroep. To wtedy John van de Veen i Gert Bouw założyli, działającą na terenie Holandii, agencję pracy Covebo Uitzendbureau B.V. Działalność rozpoczęli od otworzenia biura w Nijkerku – dzisiejszej głównej siedziby Covebo Uitzendgroep. Wkład włożony wówczas w rozwój organizacji w znacznej mierze przyczynił się do dzisiejszej rozpoznawalności marki. Oddział współpracuje z firmami zatrudniającymi specjalistów – budowlańców, operatorów CNC i spawaczy.
Zaledwie 2 lata później, w 2003 roku Covebo Uitzendbureau B.V rozszerza swoją działalność i otwarte zostaje biuro w Bunschoten. Był to wielki krok naprzód, który do dziś procentuje zadowoleniem pracowników produkcyjnych z możliwości rozwoju w sektorach gastronomicznych.
Rozszerzenie działalności o jedno biuro było niewystarczające dla założycieli, postanowili otworzyć drzwi dla polskich pracowników, czego wynikiem była Agencja 3G Dobra Organizacja. Biuro w Opolu rozpoczęło działalność w 2004 roku, pod bacznym okiem dzisiejszej Prokurent, Eweliny Suchan.
Ciągły rozwój Agencji pozwalał na rozszerzanie oferty o kolejne sektory i miejsca pracy. Nie zatrzymywaliśmy się ani na chwilę. By być bliżej odbiorców naszych usług w 2005 roku otworzyliśmy biuro w Katowicach. Kolejne lata również obfitowały w rozwój polskich biur 3G Dobrej Organizacji. W 2006 roku otworzyliśmy biuro w Raciborzu a w 2007 roku swoje drzwi dla potencjalnych pracowników otworzyło biuro w Kluczborku.
2008 rok był „rokiem nowego” w holenderskich szeregach. Swoje pierwsze kroki zaczeły stawiać biura w Zeewolde i Venlo – dziś biura te mają do zaproponowania szeroki wachlarz ofert produkcyjnych, logistycznych jak i technicznych. Codziennie rozwijają się w świetnie znanych sobie sektorach, poszerzając ofertę miejsc pracy.
W następnych latach nie zatrzymywaliśmy się ani na sekundę – w 2009 roku nie tylko powstało nowe holenderskie biuro w Zeist ale również 3G Dobra Organizacja zmieniło swoją nazwę na Covebo Work Office. Pod nowym szyldem działamy do dziś prężnie rozwijając się dla Was z dnia na dzień.
Biuro w Harderwijku otworzyliśmy w 2010 roku, po którym nastąpiła chwila rozluźnienia, jednak nie zwalnialiśmy tempa pracy. Dwa lata póżniej ruszyliśmy z podwójną siłą otwierając oddziały w Zwolle i Barneveld. W 2013 roku nie przestawaliśmy się rozwijać, rozszerzyliśmy działalność o Biuro w Sliedrecht.
Kolejne lata były dla nas niemałym wyzwaniem w 2014 roku utworzyliśmy oddziały w Tilburgu i Almelo. W kolejnym roku biuro w Zaandam oraz rozszerzyliśmy działalność polskiego Covebo Work Office o oddział w Rzeszowie. Biura w Veenendall i Meppel znalazły się w naszych szeregach w 2016 roku.
Otworzenie tak wielu oddziałów pozwala nam dziś proponować pracę na terenie praktycznie całej Holandii. Każdy oddział co rusz zaczyna współpracę z nowymi zakładami, także nadal działamy, by jeszcze lepiej trafiać w oczekiwania naszych odbiorców a szeroki zasięg biur w Polsce pozwala nam być bliżej kandydatów. Nasza historia osiągnęła już pełnoletność, nie zataczamy koła, wciąż pniemy się prosto na szczyt. Wspierani przez członków rodziny Covebo, w której skład wchodzą biura Covebo Uitzendgroep, Covebo Work Office oraz pracownicy tymczasowi. Wzajemnie motywujemy się do dalszego działania by osiągać więcej i sięgać wyżej!